آموزش ساخت بستنی قیفی با دستگاه بستنی ساز خانگی

09128354831 کارشناس فروش خانم فدایی
طرز تهیه بستنی قیفی خانگی

بستنی یکی از خوراکی های شیرین و محبوب بین تمام مردم می باشد که در مدل های گوناگون تهیه می گردد در مقاله قصد داریم نحوه ی درست کردن یک بستنی قیفی خوشمزه را آموزش دهیم.

خانه سرما
خانه سرما

دستگاه بستنی قیفی ساز چطور کار می کند؟

بستنی قیفی  در فصل گرم تابستان به دلیل برطرف شدن گرما طرفداران بسیار زیادی دارد، این نوع بستنی داخل مخرن دستگاه بستنی ساز نگهداری می شود ودر صورت مراجعه ی مشتری داخل وافل یا نان های بستنی در حضور مشتری ریخته می شوند، مقدار کره ی موجود در این نوع بستنی کمتر از سایر بستنی ها می باشد. در بعضی از مواقع هم اعده ای هم نمی توانند به سلامت بستنی بازاری اعتماد کنند و ترجیح می دهند که در منزل خودشان، بستنی درست کنند، برای آموزش یک بستنی خوشمزه با دستگاه بستنی ساز خانگی ما همراه باشید.

دستگاه بستنی ساز

مراحل ساخت بستنی خانگی

برای تهیه ی یک بستنی قیفی نیازمند یک دستگاه بستنی ساز هستیم، دستگاه بستنی ساز وظیفه دارد همزمان کره گیری و سرمایش ترکیب بستنی را انجام دهد، کره ه ی موجود در این دستگاه باید (حدود 3-6 درصد) باشد در غیر این صورت عمل کره گیری به درستی انجام نمی شود و عمل تفکیکی که داخل دستگاه انجام می شود کره ی اضافی را ازبین می برد. از حسن های این دستگاه مقرون به صرفه این است که بلافاصله بعد از آماده شدن قابل مصرف است. این محصول انواع مختلفی دارد که مدل خانگی آن کوچک است و در منزل مورد استفاده قرار می گیرد و مدل صنعتی آن بیشتر در بستنی فروشی ها و … استفاده می شوند.

درست کردن بستنی با دستگاه بستنی ساز خانگی

تهیه ی بستنی قیفی خانگی

مواد لازم

  • شیر                        3/2 فنجان
  • خامه سبک               3/2 فنجان
  • خامه پر چرب            1/4 فنجان
  • شکر                       3/4 فنجان
  • وانیل                       2 قاشق چای خوری
  • شیر خشک              1/3 فنجان

مرحله اول

در ابتدا تمام مواد اولیه را در ظرفی ریخته و با یکدیگر مخلوط کنید، اگر مخلوط کن در دسترس ندارید با دقت بیشتری مواد را هم بزنید تا شیر خشک به طور کامل مخلوط شود و گلوله نشود.

مراحل ساخت بستی خانگی

مرحله دوم

 یک دقیقه عمل ترکیب کردن را انجام دهید تا مواد یکدست شوند، بعد از اینکه به طور کامل با یکدیگر مخلوط شدند 3فنجان از مواد تشکیل شده را بردارید و روی مابقی مواد را با یک دستمال نخی بپوشانید و در یخچال قرار دهید.

آموزش بستتنی خانگی

مرحله سوم

مقدار مواد تعیین شده را داخل دستگاه بریزید و منتظر بمانید عمل تهیه ی بستنی انجام شود، پس از گذشت زمان تولید حال بستنی قیفی شما آماده ی مصرف است. 

آموزش بستنی خانگی

 لازم به ذکر است که، سعی کنید به اندازه مصرف روزانه خود بستنی  تهیه کنیدوشیر را به اندازه تاریخ انقضای آن نگهدارید تا بستنی شما تغییر مزه ندهد و فاسد نشود.

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید