وسایل مورد نیاز کافی شاپ کوچک+هزینه راه اندازی کافی شاپ

09128354831 کارشناس فروش خانم فدایی
تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ

اگر قصد دارید که یک کافی شاپ کوچک راه اندازی کنید باید خوب بدانید که برای شروع چه تجهیزاتی را باید خریدرای کنید، در این مقاله قصد داریم در مورد وسایل مورد نیاز کافی شاپ بیشتر توضیح دهیم.

خانه سرما
خانه سرما

راه اندازی یک کافی شاپ آسان نیست، اما داشتن یک لیست  دقیق از تجهیزات کافی شاپ می تواند شما را برای افتتاح یک کافی شاپ بسیار کمک کند، برای اینکه در راه اندازی کافی شاپ خود موفق باشید باید محصولاتی را خریداری کنید که علاوه بر اینکه با بودجه ی شما همخوانی داشته باشید، جنسی خوب و قیمت پایینی داشته باشد، مجموعه خانه سرما به شما کمک می کند تا بهترین وسایل مورد نیاز کافی شاپ را بشناسید و خریداری کنید.

قیمت وسایل کافی شاپ

هزینه راه اندازی کافی شاپ

هزینه راه اندازی کافی شاپ

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ

دستگاه اسپرسو ساز

تجهیزات کافی شاپ

در ابتدای راه انداختن یک کافی شاپ خوب باید تجهیزات خوب و با کیفیتی را خریداری کنیم تا به بهترین شکل قهوه و انواع نوشیدنی را برای مشتریان خود آماده کنید، انتخاب یک دستگاه اسپرسو ساز باکیفیت اولین قدم برای شروع است، به کمک یک اسپرسوساز با کیفیت می توانید دانه ها را به لاته، موکا، کاپوچینو و سایر نوشیدنی های خاص تبدیل کنید، خرید دستگاه اسپرسوساز می تواند رونق خیلی خوبی به کسب و کار شما بدهد، از بهترین برند های اسپرسو ساز می توان اسپرسو ساز نوا و اسپرسو ساز بیزرا اشاره کرد.

آسیاب قهوه

 آسیاب قهوه یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که باید داشته باشید، این محصول در دو مدل صنعتی و غیر صنعتی تولید و به عرضه می رسد، نحوه عملکرد این محصول به این گونه است که  دانه های قهوه در سوراخ های مخروطی از جنس استنلس استیل مقاوم ریخته می شود تا بهترین دانه های آسیاب شده قهوه را به شما بدهد، درجه ی میزان آسیاب شدن قهوه قابل تنظیم از20تا60 اندازه ی گوناگون می باشد.

آبمیوه گیری صنعتی

قیمت آبمیوه گیری

برای تهیه ی یک آبمیوه ی تازه و خوشمزه نیاز به یک دستگاه آبمیوه گیری صنعتی دارید، به کمک این دستگاه می توانید آب میوه های طبیعی مانند: آب پرتقال، آب سیب، آب هویچ، آب کرفس و... را به راحتی برای مشتریان خود تهیه کنید و با کمترین هزینه به راحتی کسب در آمد بسیار خوبی داشته باشید، قدرت این محصول از نمونه ی خانگی آن بیشتر است و در مکان هایی مانند: رستوران ها، هتل ها، بستنی و آبمیوه فروشی، آشپزخانه های صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد.

فر صنعتی

قیمت فر صنعتی

در منوی رستوران ها ، هتل ها ، تالارها و سایر مراکز پذیرایی تنوع غذایی زیادی وجود دارد و تجهیزات مختلفی در زمینه ی آماده سازی و پخت این غذاها استفاده می شود . یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی  که در بخش پخت بسیار پر کاربرد است دستگاه فر صنعتی می باشد . وقتی که صحبت از "  فر " می شود  اولین غذایی که ممکن است به ذهن شما خطور کند پیتزا باشد . در حالیکه در آشپزخانه های صنعتی از این دستگاه استفاده های بیشتری می شود و علاوه بر پیتزا ، غذاهای دیگری با آن نیز طبخ می شود . البته لازم بذکر است که فر صنعتی انواع مختلفی دارد و از نظر ساختار و نحوه پخت با فر پیتزا نیز متفاوت می باشد.در ضمن فرها از نظر جنس بدنه ، ظرفیت ، ابعاد و نحوه کار کردن قابل مقایسه با فرهای خانگی نیستند .

اجاق گاز صنعتی

قیمت اجاق گاز صنعتی

اجاق گاز صنعتی در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی هتل، رستوران و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد که برای طبخ انواع خورشت و پلو به کار گرفته می شود و به عنوان کته پز شناخته می شود، زیرا به طور همزمان می توان 4 تا  24 پرس کته را آماده کرد.با استفاده از اجاق گاز صنعتی سرعت و سهولت در طبخ غذا را تجربه کنید. این دستگاه به تعداد شعله ای که دارد دارای شیر گاز جداگانه می باشد.همچنین این نکته قابل ذکر است که اجاق گاز در سه مدل اجاق گاز رومیزی، اجاق پایه دار و اجاق گاز فر دار تولید می شود.

دستگاه بستنی ساز

قیمت بستنی ساز

 یکی دیگر از تجهیزات بسیار مهم در راه اندازی کافی شاپ داشتن یک دستگاه بستنی ساز می باشد، دستگاه بستنی ساز به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم میشود که نوع صنعتی آن نیز مدل های مختلفی دارد و با توجه به نیاز های مشتری طراحی و تولید شده است یکی از این مدل های که برای مکان هایی با فضای کم طراحی شده است بستنی ساز رومیزی می باشد که ظرفیت تولید متنوعی دارد.و انواع دیگر آن نیز قابلیت تولید بستنی با طعم و نوع مختلف را دارند. لازم به ذکر است نوع برق مصرفی این دستگاه با توجه به قدرت موتور آن ها متفاوت است بنابراین هم دستگاه بستنی ساز تک فاز و هم سه فاز موجود است.

مخلوط کن صنعتی

قیمت مخلوط کن

مخلوط کن صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات کافی شاپ می باشد که در تهیه ی اسموتی، انواع میوه ها، آبمیوه، کوکتل، کره بادام زمینی، انواع دسر سرد مواد غذایی ها، سس ها، چاشنی‌ها، سس ها و میکس کردن کاربرد بسیار زیادی دارد، این محصول در دو مدل دستی تولید می شود که دارای یک همزن و میکسر می باشد.مخلوط کن ها مجهز به یک مخزن استیل و یا در برخی از موارد از جنس پلی کربنات هستند که گنجایش 2 تا 6 لیتری دارند. که متناسب با نیازتان می توانید از آن ها استفاده کنید. داشتن سیستم کنترل سرعت به شما کمک می کند که میزان چرخش پره ها تنظیم کنید و مواد به انداز دلخواهتان آسیاب شود.

لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ در بخش برودتی

  • دستگاه یخ ساز
  • دستگاه یخ خرد کن و ساخت یخ پودر
  • یخچال ایستاده ویترینی

لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ در بخش سرو

  • ظروف سرو
  • لیوان و فنجان سرو
  • ماگ
  • نمکدان
  • دستمال سفره
  • ظرف مخصوص سس

لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ در بخش شستشو

  • ماشین ظرف شویی
  • سینک ظرفشویی

مجوز کافی شاپ بانوان

کار کردن خانم ها در کافی شاپ ممنوع می باشد، چنانچه خانمی بخواهد که یک کافی شاپ افتتاح کند امکان این نیست پروانه کسب به او بدهند، و یک مرد را به عنوان مباشر معرفی نماید.

قیمت وسایل و تجهیرات کافی شاپ

قیمت وسایل کافی شاپ به دلیل زیاد بودن تجهیزات کافی شاپ و تفاوت هایی که در نوع دستگاه، شرکت سازنده و.. وجود دارد قیمت ها دارای نوسان هستند و قیمت ثابتی را نمیشود پیش بینی کرد، شما متقاضیان عزیز می توانید با تهیه کردن لیستی از تجهیزات مورد نیاز خود با کارشناسان فروش مجموعه خانه سرما تماس حاصل فرمائید و از قیمت ها و مشخصات محصولات اطلاعات کامل را از کارشناسان ما دریافت کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • ندا
    فقط اون قسمت که خانم ها باز هم محدودیت دارن و یه مرد باید مباشر کاری افتتاح کافه اش باشه !!!!!
  • امین صفری
    سلام خوبین تمامی وسایل جهت کافی شاپ رو واسم می‌فرستین بهمراه قیمت تا برنامه ریزی جهت خرید انجام بدم 09139679854
    • مدیر سایت

      با سلام و عرض ادب.لطفا جهت کسب اطلاعات و استعلام قیمت با کارشناسان فروش صنایع برودتی خانه سرما تماس حاصل فرمایید.  09128354831

تماس بگیرید