یخچال مینی بار کوچک

09128354831 کارشناس فروش خانم فدایی
ابعاد یخچال  مینی بار هتلی چقدر است؟

یخچال هتلی کوچک یکی از تجهیزات مهم صنایع برودتی خانه سرما محسوب میشود.این محصول در ابعاد و گنجایش کمتری نسبت به یخچال های صنعتی دیگر ساخته میشود. شما متقاضیان گرامی با توجه به در خواست و نیاز خود، میتوانید انواع یخچال مینی بار را با قیمت مناسب و به صرفه خریداری کنید.

خانه سرما
خانه سرما

یخچال مینی بار درب شیشه ای با توجه به ابعاد و اندازه ی کوچک خود، در مکان هایی که فضای محدود دارند مورد استفاده قرار میگیرد. فضای داخلی یخچال مینی برای حفظ و نگهداری انواع محصولات غذایی که دارای حجم کمی هستند مناسب است. این یخچال ویترینی در مکان هایی مانند: هتل ها، ادارات، اتاق خواب ها، مغازه های کوچک، خوابگاه ها و... کاربرد دارند. این یخچال صنعتی دارای نورپردازی LED می باشد که باعث می شود محصولات داخل یخچال بهتر قابل مشاهده باشد.

قیمت یخچال مینی بار

این یخچال رو میزی کوچک دارای نورپردازی LED می باشد که این ویژگی باعث می شود محصولات داخل یخچال بهتر قابل روئیت باشد.همچنین این دستگاه دارای درب شیشه ای نشکن و جنس بدنه ی گالوانیزه بوده که معمولا بنا به سفارش مشتری ساخته میشود. نمای زیبا و کوچک این یخچال کوچک فانتزی باعث جلب توجه بیشتر مشتریان گرامی شده است. طبقات این یخچال نیز قابل جا به جایی می باشد.

انواع یخچال مینی بار از نظر ابعاد

  • یخچال هتلی 3 فوت

یخچال مینی 3 فوت کوچکترین سایز یخچال های هتلی است که برای هتل ها و مهمان خانه هایی که اقامت در آن ها موقتی می باشد، بهترین گزینه به حساب می آید. این یخچال هارا میتوانیم به صورت رومیزی و روی کابینت های آشپزخانه استفاده کنیم.

خرید یخچال مینی 3 فوت

مشخصات یخچال مینی 3 فوت
ابعاد 57*46*40 سانتی متر       
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور سابکول
  • یخچال هتلی 5 فوت

 عایق بندی این یخچال از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد، به همین خاطر از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.دارای 3 طبقه قابل جا به جایی می باشد و قابلیت درج استیکر و لوگو بر روی این یخچال هتلی شیشه ای نیز وجود دارد.

 

خرید مینی یخچال

 

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت
جنس بدنه        گالوانیزه              
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5
  • یخچال هتلی 7 فوت

تعداد طبقات این یخچال بیشتر از یخچال های کوچک دیگر است، درب های این یخچال هتلی درب شیشه ای از نوع شیشه ای، سکوریت نشکن، دوجداره و مگنتی می باشد که به همین علت کمترین میزان انرژی را از دست می دهند. یخچال هتلی 7 فوت هم مانند یخچال 5 فوت قابلیت درج لوگو و استیکر را دارند.این محصول بیشترین کاربرد را در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها دارد.

قیمت یخچال رومیزی 7 فوت

مشخصات فنی یخچال مینی 7 فوت
جنس بدنه           گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان   
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال
  • یخچال مینی 9 فوت

این یخچال ایستاده دارای ظرفیت 148 لیتری با بدنه ی گالوانیزه، مصرف بهینه انرژی، پایه قابل تنظیم، نور پردازی LED و طبقات شیشه ای می باشد.یخچال 9 فوت جهت نگهداری از انواع مایعات اعم از (نوشیدنی ها، آب معدنی، دلستر و...) در هتل ها، رستوران ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها و... مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت یخچال رومیزی 9 فوت

مشخصات یخچال مینی 9 فوت
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
نور پردازی LED    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
حجم کل لیتر 171

قیمت یخچال مینی بار هتلی با توجه به ابعاد و اندازه ی متفاوت آن متغیر می باشد.بنابراین شما مشتریان گرامی میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود برای خرید این یخچال مینی بار اقدام کنید.برای ثبت سفارش خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید