لیست قیمت یخچال متری

09128354831 کارشناس فروش خانم فدایی
قیمت یخچال متری

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین یخچال صنعتی، یخچال پرده هوا می باشد که با نام های دیگری مانند یخچال متری، یخچال روباز، یخچال بدون درب، یخچال قفسه ای، یخچال جلوباز و...نیز شناخته میشود.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خانه سرما
خانه سرما

یخچال پرده هوا یکی دیگر از تجهیزات سرمایشی ساخته شده در صنایع برودتی خانه سرما می باشد، که شما می توانید برای نگهداری محصولات مختلف از جمله انواع مواد غذایی، انواع مواد لبنی، مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات و…از آن استفاده میشود.شیشه های کاربردی در تولید این نوع از یخچال ها از نوع دوجداره هستند، که با کارایی فوق العاده خود مانع از هدر رفتن سرمایش داخل یخچال میشود.

خرید یخچال پرده هوا

این نوع از یخچال ایستاده دارای قیمت بالایی می باشد، با این وجود به خوبی مورد استقبال مدیران فروشگاه ها قرار گرفته است، که بستگی به نوع کمپرسور، کندانسور و اواپراتور به کار رفته در این محصول دارد.کابین یخچال روباز فروشگاهی بر اساس سیستم موتورخانه مرکزی طراحی می شوند، و این مسئله باعث می شود تا سبب افزایش ارتفاع فضای یخچال می شود، و شما می توانید محصولات بیشتری را در داخل یخچال ویترینی قرار دهید.جنس بدنه این محصول بستگی به تعداد درب تعیین می شود که به دودسته استیل و گالوانیزه تقسیم می شوند.

ویژگی های یخچال پرده هوا

  • کمپرسور

این دستگاه دارای دو کمپرسور برای پیشگیری از داغ شدن بیش از حد کمپرسورها و همچنین متوقف شدن عملکرد یخچال می باشد که در صورت بوجود آمدن مشکلی برای یکی از کمپرسورها، کمپرسور دیگر کار میکند و مانع از خراب شدن محصولات یخچال می شود.

  • کاور شب

برای جلوگیری از کار و مصرف انرژی یخچال در شب و هنگامی که یخچال پرده هوا کار نمی کند، از کاور شب در ساختار این دستگاه استفاده شده است به گونه ای که در محیط داخلی آن  از کاور محافظت کننده در شب به کار رفته است.

  • کنترل دیجیتال ترموستات

استفاده از کنترل دیجیتال دما آسان است. به شما امکان می دهد دمای بین 34 تا 43 درجه فارنهایت را کنترل کنید.

  • ترموستات

در ساختار این یخچال از ترموستات دیجیتال برای نمایش دمای دستگاه که دارای  قابلیت برنامه ریزی جهت سیستم یخچال طراحی شده است.

  • بازدهی انرژی و مصرف

یخچال های پرده هوا به محض اینکه به برق وصل می شوند شروع به کار میکنند و با توجه به متراژ خریداری شده دارای مصرف انرژی متغیر می باشد.

  • مکانیزم گردش سرما

در این گونه از یخچال ها برای این که بتوانید از خراب شدن محصولات غذایی جلوگیری کنید، باید گردش هوا در همه نقاط به صورت یکسان باشد. هوای سیستم به وسیله ی فن هایی که در آن قرار داده شده است، مکش می شود، و هوای سرد از دهانه ی فن به بیرون فرستاده می شود.

  • تابلو برق

تابلو برق دارای کنترل کننده هایی مانند کنترل فاز، بیمتال و…می باشد، که از آسیب رساندن نوسانات برق به یخچال جلوگیری می کند.

انواع یخچال پرده هوا

  • یخچال روباز فروشگاهی با موتورخانه مرکزی

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

جنس بدنه              ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد R290

قیمت یخچال قفسه ای

  • یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود
ابعاد               240*95*200 سانتی متر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور  سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد

یخچال پرده هوا موتور سرخود

  • یخچال جزیره پرده هوا

مشخصات فنی یخچال جزیره ای

سبک تک دما
ظرفیت 500 /1000 لیتر
درجه حرارت 2 ~ 8
نوع آب و هوا خنک کننده استاتیک
ولتاژ (V) 220 ولت / 50 هرتز
درب درب شیشه ای کشویی
قدرت (W) 210 وات
جنس بدنه فولاد ضد زنگ 304/201/فولاد نقاشی
سیستم خنک کننده خنک کننده استاتیک

قیمت یخچال پرده هوا

 با توجه به ابعاد گوناگون، مدل های مختلف و کاربرد این محصول پرفروش، قیمت های گوناگونی نیز دارند.همچنین صنایع برودتی خانه سرما تمامی محصولات خود را به کشور های همسایه از جمله ترکیه، افغانستان، پاکستان و عراق صادر می کند‌‌.برای اطلاع از قیمت یخچال پرده هوا و یا خرید یخچال ایستاده پرده هوا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه کارکرد یخچال پرده هوا

این دسته از یخچال ها به وسیله ی منافذ زیر طبقات لایه ای از هوا را در مقابل فضای بیرونی ایجاد میکند و دمای درون یخچال در کمتر از 1 دقیقه به میزان استاندارد می رسد و از مواد درون خود به خوبی محافظت می کند.

یخچال فروشگاهی بدون درب

یخچال بدون درب فروشگاهی

یخچال جزیره

یخچال جزیره پرده هوا



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید