معرفی انواع یخچال نیسان+قیمت

09128354831 کارشناس فروش خانم فدایی
انواع یخچال نیسان

سردخانه ها به طور کلی در انواع، ابعاد و مدل های مختلف تولید میشوند و کاربرد های متفاوتی دارند.صنایع برودتی خانه سرما تولید کننده انواع سردخانه نیسان با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد.برای آشنایی کامل با انواع یخچال نیسان در این مقاله با ما همراه باشید.

خانه سرما
خانه سرما

یخچال نیسان

خرید یخچال نیسان

یخچال نیسان یکی از انواع سردخانه ماشین است که ظرفیت حمل بار 2100 کیلوگرم را داراست و با توجه به سفارش مشتریان در مدل های متفاوت تک درب و دو درب توسط مجموعه خانه سرما تولید و به فروش میرسد.عایق بندی کاربردی در این محصول تزریق فوم پلی یورتان می باشد که این ویژگی باعث جلوگیری از اتلاف و خروج برودت میشود وباعث می شود تا سرمای داخلی دستگاه حفظ شود.کانتینر یخچال دار نیسان برای نگهداری انواع محصولات مانند مرغ منجمد قابل استفاده است. تمام قطعات به کار گرفته شده، در طراحی این سردخانه از بهترین و با کیفیت ترین قطعات می باشد، به همین دلیل اتاق سردخانه ماشین دارای استحکام و مقاومت زیادی می باشد.

انواع یخچال نیسان

  • یخچال نیسان زیر صفر

این یخچال ها به صورت اتاقک طراحی می شوند، نوعی سردخانه متحرک به شمار می رود، و برای حمل و نقل انواع مواد غذایی، بستنی ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.کل بدنه ی سردخانه صنعتی از ساندویچ پانل می باشد، که قابلیت باز و بسته شدن از یکدیگر را دارا می باشد.

قیمت یخچال نیسان زیر صفر

مشخصات فنی سردخانه نیسان زیر صفر

عایق بندی

تزریق فوم پلی یورتان

جنس ورق داخلی و خارجی 

دو رو رنگ شده

چهارچوب درب

استیل

آب بندی

دو مرحله ای

یراق آلات

تمام استیل

کف ریل

آلومینیوم آلیاژ ۶۰_۶۳

سیستم روشنایی

دارد

  • یخچال نیسان بالای صفر

سردخانه بالای صفر نوعی سردخانه متحرک محسوب میشود که برای نگهداری محصولات لبنی استفاده شده و رنج دمایی آن از 0 تا 5 درجه سانتی گراد است.قابلیت نصب یخچال ماشین بر روی وسایل نقلیه مختلف تریلی، کامیون، وانت و… نیز وجود دارد.

خرید یخچال نیسان بالای صفر

مشخصات فنی سردخانه نیسان بالای صفر

عایق بندی

تزریق فوم پلی یورتان

جنس ورق داخلی و خارجی 

دو رو رنگ شده

چهارچوب درب

استیل

آب بندی

دو مرحله ای

یراق آلات

تمام استیل

کف ریل

آلومینیوم آلیاژ ۶۰_۶۳

سیستم روشنایی

دارد

قیمت یخچال نیسان

قیمت سردخانه ماشین

موارد مختلفی اعم از نوع یراق آلات، جنس بدنه، نوع کمپرسور (موتور) تعیین کننده قیمت سردخانه ماشین هستند و به دلیل نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت دقیقی اعلام کرد.شما مشتریان گرامی میتوانید جهت کسب اطلاعات و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید