آشنایی با انواع یخچال قنادی و شیرینی فروشی

09128354831 کارشناس فروش خانم فدایی
معرفی انواع یخچال قنادی به همراه مشخصات فنی

یخچال قنادی یکی از انواع یخچال صنعتی با کیفیت و پر فروش مجموعه خانه سرما می باشد که با بهترین قطعات و مناسب ترین قیمت توسط کارشناسان مجرب این مجموعه در کوتاه ترین زمان، به فروش می رسد.

خانه سرما
خانه سرما

یخچال قنادی چیست؟

یخچال قنادی یکی از ضروری ترین نیاز های هر قنادی و شیرینی فروشی می باشد که در ابعاد و مدل های متفاوت جهت نگهداری کیک و شیرینی در فروشگاه های بزرگ و کوچک، مغازه های نان فانتزی، قنادی ها، کافی شاپ ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. نمای به کار برده شده در این محصول، به صورت شیشه ای می باشد تا مشتریان گرامی بتوانند به راحتی و از پشت ویترین تمامی محصولات را مشاهده و خریداری کنند. در ادامه با دیگر ویژگی های این یخچال شیرینی فروشی آشنایی پیدا می کنید، با ما همراه باشید.

خرید یخچال قنادی

قیمت یخچال قنادی

قیمت یخچال شیرینی فروشی با توجه به نوسانات موجود در بازار و پارامتر های مختلف از جمله ابعاد محصول، جنس بدنه، نوع کمپرسور، جنس شیشه ها، عایق بندی محصول و ... متغیر می باشد. جهت استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت مجموعه خانه سرما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های یخچال شیرینی فروشی

یخچال ویترینی قنادی دارای ویژگی های منحصر به فرد مانند: جنس بدنه استیل استنلس و یا گالوانیزه رنگی، شیشه های سکوریت نشکن، قابلیت درج انواع لوگو و استیکر، عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان که موجب حفظ برودت محصول می شود، پایه های چرخ دار که باعث سهولت و راحت تر شدن در جا به جایی دستگاه می شود، کمپرسور پر قدرت و ... می باشد.

یخچال شیرینی فروشی

معرفی انواع یخچال قنادی

یخچال مکعبی قنادی در دو نوع با موتور و بدون موتور طراحی و تولید می شود. طبقات این محصول شیشه ای می باشد که قابلیت تحمل وزن بالا را دارد. نورپردازی LED به کاربرده شده در این یخچال مکعبی باعث بهتر و واضح تر دیده شدن کیک و شیرینی داخل ویترین می شود.

قیمت ویترین مکعبی

یخچال آکواریومی تولید شده توسط مجموعه خانه سرما که بسیار دارای طراحی خاص و متفاوت می باشد. این یخچال صنعتی که اغلب به عنوان یخچال قنادی استفاده می شود، دارای نمای شیشه ای می باشد که مجموعه ما برای نمای آن از شیشه ی سکوریت استفاده کرده است.

یخچال آکواریومی

ویترین نان فانتزی در ابعاد دو متر تولید شده و بدنه آن از جنس استیل براق می باشد. از این محصول در شیرینی فروشی ها، کافه ها، نان فانتزی ها، قنادی ها و... استفاده می شود. 

یخچال نان فانتزی

شو کیک ها در دو مدل رومیزی و ایستاده تولید می شوند. از شو کیک در هتل ها، کافی شاپ ها و شیرینی فروشی ها استفاده می شود. 

قیمت شو کیک رومیزی

جنس بدنه شوکیک ایستاده از جنس استیل و از نوع هایکلاس کم مصرف می باشد. این محصول با ظاهر شیک خود جلوه زیبایی به قنادی و شیرینی فروشی شما می دهد. 

قیمت شو کیک ایستاده

پیشخوان قنادی 120 سانتی یکی از تجهیزات لازم برای هر قنادی می باشد و تاثیر مستقیمی در زیبایی هر فروشگاه شیرینی فروشی دارد و در مدل های متنوع و رنگ های مختلف قابل طراحی و سفارش می باشد.

خرید پیشخوان قنادی

ویترین سرد قنادی تولید شده در مجموعه ما دارای بدنه ای از جنس استیل براق بوده و شیشه های کاربرده شده در آن از نوع سکوریت نشکن می باشد. این محصول به دلیل داشتن ظاهری زیبا بسیار قابل توجه می باشد و جزو پر فروش ترین محصولات ما می باشد.

ویترین سرد

خرید ویترین قنادی

مشخصات فنی یخچال قنادی یک و نیم متری

ابعاد 200*150*70 سانتی متر 
جنس بدنه استیل 
تعداد طبقات 
قدرت کمپرسور 3/4
عایق بندی تزریق فوم

یخچال قنادی دو متری

مشخصات فنی یخچال قنادی دو متری

ابعاد ۲۰۰×۱۷۵×۷۹
جنس بدنه  تمام استیل نگیر
جنس شیشه  سکوریت نشکن
عایق بندی تزریق فوم
روشنایی LED
کمپرسور  ندارد


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید