سردخانه ضد انفجار

09128354831 کارشناس فروش خانم فدایی
سردخانه ضد انفجار

در سردخانه‌ ضد انفجار از وجود تمامی سیستم‌ ها و تجهیزاتی که ممکن است باعث تولید جرقه و ورود هوای تازه به فضای سردخانه شود، جلوگیری شده و از این قطعات استفاده نشده است.

خانه سرما
خانه سرما

علت استفاده از سردخانه ضد انفجار چیست؟

مواد غذایی و دارویی، گیاهی و… اگر در دمای خاص خود نگهداری نشوند، ممکن است فاسد شده و خطراتی را برای سلامتی انسان‌ها به وجود بیاورند. که برای جلوگیری از این مسئله از سردخانه ها استفاده می شود اما باز هم در برخی از موارد این مشکلات حل نمی شود زیرا برخی از این مواد ممکن است در محیط سردخانه اقدام به تولید گازها و بخاراتی کنند که قابلیت اشتعال داشته و برای محیط خطرناک باشند. در نتیجه این مشکل، متخصصان اقدام به ساخت سردخانه‌ های ضد انفجار کردند که جلوی بروز انفجار و مشکلات این چنینی را بگیرد.

سردخانه ضد انفجار

در سردخانه‌ ضد انفجار از وجود تمامی سیستم‌ ها و تجهیزاتی که ممکن است باعث تولید جرقه و ورود هوای تازه به فضای سردخانه شود، جلوگیری شده و تمامی این قطعات حذف شده اند. در نتیجه یکی از مهم ترین و اساسی‌ ترین نکاتی که باید در ساخت سردخانه ضد انفجار مورد توجه قرار گیرد، وجود سیستم‌ هایی پیشرفته با استاندارد های بالا و ضد انفجار می باشد.

ویژگی های یخچال ضد انفجار

سردخانه ضد انفجار منجر بهینه سازی چند منظوره دستگاه های میکرو الکترونیکی و تکنیک های ضد انفجار یکپارچه می شود. و استفاده از عایق نوری سطح میکرو وات از مدار کنترل ایمن، چندین فن آوری امنیتی، استاندارد سازی فن آوری و رهبر پیشرو در واردات کمپرسور.

ویژگی های اصلی سردخانه دارای ویژگی های زیر است

  1.  عملکرد خوب: قیمت پایین یکپارچه سازی یخچال و فریزر ضد انفجار با فناوری پیشرو، اندازه و وزن سیستم ضد انفجار فقط چند دهم فناوری ضد انفجار سنتی. مدار کنترل نوری کلاس میکرو وات جدا شده ایمنی ایمنی نسبت به فن آوری معمول را برای افزایش چندین مرتبه اندازه، و سیستم ارزان است.
  2.  قابل اعتماد: ذخیره سازی سرما توسط مجموعه واحد ضد انفجار متشکل از سیستم خنک کننده مستقل، با استفاده از فن آوری پیشرفته بین المللی وارد شده کمپرسور و حالت خنک کننده مستقیم، قابلیت اطمینان و نگهداری خوب.
  3.  امنیت: با فشار ، نظارت بر درجه حرارت و محافظت از فن آوری های مختلف، برای محدود کردن حداکثر درجه حرارت سطح: شرایط کار غیر عادی و ساختار ضد انفجار فشرده نشت هنگام محافظت در برابر خاموش شدن. در همان زمان زمین توسط ضد احتراق و دیگر فن آوری های ایمنی، عملکرد ایمنی خوب است. کاربران همچنین دستگاه زنگ هشدار دمای بالا و پایین اختیاری دارند.
  4. پیکربندی انعطاف پذیر: تقاضا برای کاربر انعطاف پذیر می تواند حجم، کمیت و واحدهای نصب و تجهیزات کمکی، کاربرد، سهولت جداسازی قطعات، جابجایی، انبساط و غیره را انتخاب کند.

خرید سردخانه ضد انفجار

مشخصات فنی سردخانه ضد انفجار

ابعاد (L * W * H)   سفارش 
درجه حرا رت -60 ~  + 70 درجه 
ضخامت  50 میلی متر / 75 میلی متر / 100 میلی متر / 120 میلی متر / 150 میلی متر / 200 
عرض      960 میلی متر استاندارد یا سفارشی   
مواد  فولاد ضد زنگ  / فولاد رنگی / فولاد گالوانیزه  
 ویژگی ها   عایق حرارت / ضد آب / سازگار با محیط زیست 

موارد مهم در ساخت سردخانه ضد انفجار

  • جلوگیری از وجود روشنایی
  • حذف قطعات و تجهیزات قابل اشتعال
  • بهره گرفتن از ترموستات مکانیکی به جای الکتریکی
  • حذف قطعات مختلف آلومینیومی، پلاستیکی و…
  • ارت گذاری قطعات
  • جلوگیری از وجود قطعات و سیستم‌های الکتریکی که فاقد کلاس انفجاری باشند.
  • استفاده از تابلو برق
  • بهره‌ گرفتن از تعداد بالای ترموستات

قیمت سردخانه ضد انفجار



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید